Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2008 02:27 - Широко отворени към миналото обятия
Автор: 4414 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1192 Коментари: 0 Гласове:
0



Беше краят на юни.
Спомням си деня, ранната сутрин в Кършияка, суматохата, униформите, аз в малката рокличка и той до мен - най-съвършеният мъж, с когото живота ме е срещал! Спомням си и кратката нощ преди това - едно по-зряло копие на още една малка нощ преди много години, в която очите ми останаха отворени чак да края, само една две сълзи се търкулнаха пред лицето на неизбежността и безсилието да спра времето.
И този път сутринта не ни подмина и той си замина, може би завинаги, а аз бях силна, събрах всичките си сили и тръгнах без да се обърна, гърдите ми щяха да се пръснат, но аз стисках, стисках сърцето си! Заради онези предишните, заради които го пусках и то се пръсваше на вятъра, заради тези, които не исках да оставя, а съм бъркала.... напук на всички от миналото удържах фронта този ден, запазих достойнство, сила на духа и главата си вдигната високо пред неизвестното. Запазих и вярата си в бъдещето, защото той беше истински и си заслужава!

Какво изведнъж върна този спомен... една от историите на Стивън Кинг, тази за ланголиерите, там, където две сърца се срещат точно преди да се разделят завинаги... най-тъжното и несправедливо развитие. Разбира го само този , който е загубил преди да е спечелил.


Тагове:   отворени,   миналото,   Обятия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 4414
Категория: Лични дневници
Прочетен: 229420
Постинги: 82
Коментари: 46
Гласове: 340
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол